torsdag 10 september 2009

Superanvändarutbildning i Macen

Hej!
Under två dagar befinner jag mig på Center för skolutvecklings lokaler nere vid Skeppsbron. Jag går på Superanvändarutbildning i Macen.
Huvudet är alldeles fullt av intryck och jag tror att sömnen infaller tidigt i kväll i soffan.

Jag sitter och skriver ner allt som Mikael Svensson från Macsupport säger och gör.
Försöker få det begripligt så att man sen ska kunna förstå det efteråt.
Det är svårt...
Vi är ca 20 stycken som blir så kallade Superanvändare för Macen i SDF Älvsborg.
Vi ska kunna vara lite behjälpliga med de vanligaste problemen som dyker upp men ska också kunna inspirera andra.
Denna dag har varit fantastiskt bra. Upplägget för i morgon låter lika bra. Roligt med bra utbildningar.
Ha det gott
Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar