lördag 12 september 2009

Lite tips igen.


Hej!
Tänkte jag skulle delge vad man just nu kan läsa om på UR.
Hittade detta när jag kollade genom mina mail som jag fått när jag varit på utbildning.
Efter två jättebra dagar på Superanvändarutbildning på Macen, ska jag nu försöka återgå till ett mer normalt liv.
Man är oerhört trött efter utbildningar där man måste lyssna på helspänn hela tiden.
Inte för att det varit så svårt utan för att jag har suttit och antecknat allt vad Mikael Svensson på Macsupport sagt och gjort.
Ofta är det svårt att både göra och anteckna på en utbildning, så jag har koncentrerat mig på att anteckna så att alla Superanvändare ska kunna ta del av mina anteckningar sen.
Bra dagar har vi haft i alla fall.
Hoppas ni alla får en skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar