torsdag 11 juni 2009

Huvudet fullt.

Just nu känns det som alla man pratar med verkligen har fullt upp.
Vet inte varför det är så varje sommar.
Man förbereder nästa termin samtidigt som man avslutar den som är just nu.

Jag har tagit med mig datorer och telefon hem för att kunna få något gjort.
Idag skulle jag jobba med att förbereda Gamla Påvelundsskolans studiedag som de ska ha på måndag.
Hade avsatt denna dag till förberedelser.
När klockan var 13.30 hade jag inte ens börjat.
Då åkte jag hem för att få lugn och ro.

Jag ska på måndag visa hur man kan arbeta med Macen i undervisningen och har förberett mig med ljudinspelningar i Garageband. Jag har laddat ner bilder i Iphoto och jag har lagt in filmer i Imovie.
Nu känner jag mig bättre till mods. Det är jobbigt att inse att man inte hinner det man måste.

Idag har jag också lagt in ett inlägg i vår Älvsborgsblogg som jag sagt hela veckan att jag ska göra.

Tänkte också att jag här skulle visa en länk till Annas länkburkar. Där finns väldigt många bra tips och idéer.
Ha en fortsatt bra dag
/Anette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar